Mori Calliope – Off With Their Heads Lyrics

[森カリオペ「Off With Their Heads」歌詞]

[Intro]
Deadbeats, swingin' now
Grab the scythe and show them how

[Chorus]
Welcome to the mountaintop
Waitin' till the fight calls
I hope you're ready to be swingin' 'til the night falls
Are you a slave? An entertainer 'til the fun dies?
I hope you're ready to be swingin' 'til the sunrise

[Post-Chorus]
The flame that faintly wavers
Stains the brain with flavour
The kinda pain that you complain about then learn to savour
A mystic walk beside the
Sadistic Sakura
Kinda wished to talk with ya
Bore me, and it's off with your heads!

[Verse 1]
I'm not your "sensеi", but I been sayin' sense
Since I bеgan this soul sentence, centuries of repentance!
Past-tense to reservations now I stand in defence
Of this relentlessly intense advice, not lackin' suspense
And guess the f*ck what, ladies and gents? I'm not even spent
I'll gladly live inside ya head, but who in the f*ck pays my rent?
It ain't me, right? So whatcha gonna do about it, sucker?
'Cause while the sayers say the same shit
The doers fight each other
You wanna stake your life on any of this?
There's plenty of spite to steel your nerves and feel the burn
The training starts tonight!
[Verse 2]
Welcome to the mountaintop
Those your fans you're countin'? Stop
Throws my hands up stating the obvious
Probably? That end was sloppy, gimme "Action", sick!
Katana slashin', slick! But where's your passion? Miss!
I'm only askin'
'Cause truthfully y'all lose the heat when seein' no traction
But it must be how you're waxin'
So trust me, start relaxin'
Your stance is? Well, it's average
I'm savage 'cause I care and you can take it or leave it
"RIP and tear" you swear, to make me believe it
Silent will strike to kill, Shinobi-like technique
Pride or skill, what's the deal? Those hands already weak?
'Cause bet this blood be melted iron, but I'll still be like water
You'll get some muddied-up perspective if you senselessly slaughter!
Those with devotion to the mission straight devour the weak
An ocean full of competition, get your actions to speak!
You can't be strong if you give up from just a miss in your streak
I'll say so long with a slight of the scythe and a light kiss on thy cheek
おやすみ

[Bridge]
Send them away, Death-Sensei?
No ambition, try again next week
[Chorus]
Welcome to the mountaintop
Waitin' 'til the fight calls
I hope you're ready to be swingin' 'til the night falls

Are you a slave? An entertainer 'til the fun dies?
I hope you're ready to be swingin' 'til the sunrise!

[Verse 3]
You gonna throw in the towel and quit soon as your body starts bleeding?
You'll say goodbye to glory, next "hello" to never succeeding
So if you'd like the flip the story and that heart is still beating
I challenge you to stay committed, simply follow my leading
Ya want a balanced following? Then start creating, stop tweeting
This ain't me hating, I'm just bored from all the talkers I'm "beating"
And getting sick of retching endlessly from excuses I'm reading
But man, shit
Knowing their tendencies, it's no use, you're never leaving
Sign up, then you whine about it
Get in line, the stage is crowded
I can now supply you with this "Tough Love"
Good luck without it!

[Verse 4]
Welcome to the mountaintop, where we make the bodies drop
Naughty boys and girls get chopped up into diamonds, open shop
Copped a decent crop of follows, all those asking me "how?"
They spot the name, the fame, start shaming, raising their brows
All like "Easy for you to say, Little Miss Company Hire"
As if these moves did not take heartache
And these tracks are not fire!
As if this back did not break over and over? I near expired!
As if a million skeletons hit that "Subscribe" for satire!
And though this hell is ten times hotter than the start, I ain't tired
Thank God I'm Death
Or I'd have drawn my last breath, and peaced out, or retired
When it gets down to the wire, just who survives?
Are they the liars who sell their souls or those who dedicate their lives?
I ask you, take up the swords and swing until it is unbearable
And wear your scars with dignity, when raising something shareable
The strong, the safe, the terrible progress in these eyes
Expect no less than Earth-shaking when these Dead Beats rise
[Pre-Chorus]
Deadbeats, swingin' now
Grab the scythe and show them how

[Chorus]
Welcome to the mountaintop
Waitin' 'til the fight calls
I hope you're ready to be swingin' 'til the night falls
Are you a slave? An entertainer 'til the fun dies?
I hope you're ready to be swingin' 'til the sunrise

[Post-Chorus]
The flame that faintly wavers
Stains the brain with flavour
The kinda pain that you complain about then learn to savour
A mystic walk beside the
Sadistic Sakura
Kinda wished to talk with ya
Bore me, and it's off with your, heads