Category «Lyrics»

Jacquees – House Or Hotel Lyrics

[Chorus] She knows I won’t tell, that’s like breaking the law (that’s like breaking the law) Come to my house or my hotel, I’ll be breakin’ in your walls (house or hotel, breakin’ in your walls) You gotta show that nigga you not scared (show that) You’ll risk it all (aye, risk it all, aye) …

Jacquees – Special Lyrics

[Verse 1: Jacquees] You save me from time to time Knowin’ I ain’t right I should free your mind You’re everything I like Baby this can’t wait I see you different I might make you miss it [Chorus: Jacquees, Jagged Edge & Both] I should give you all that you need You’ve been more than …

Beyonce And Jay-Z – Boss lyrics

[Chorus: Beyoncé] Ain’t nothing to it Real one Ain’t nothing to it Boss Ain’t nothing to it Real one Ain’t nothing to it (There’s nothing) Boss [Verse 1: Beyoncé] I pay the cost Who gone take it off (take it off) On the court than I ball (I ball) I ignored a lot of calls …

Beyonce And Jay-Z – LoveHappy lyrics

[Verse 1: Beyonce & Jay-Z] Happily in love, haters please forgive me I let my wife write the will, I pray my children outlive me I give my daughter our custom dress, so she gon’ be litty Vintage pieces by the time she hit the city, yeah-ah Bitches strength, I see nobody f*ckin’ wit’ him …

Beyonce And Jay-Z – Friends lyrics

[Beyonce] My friends, real friends, better than your friends Thats how we keep popping out that Benz yeah No foes, real friends, we ain’t even got to pretend yeah Get bands, get bands, spend it all on my friends Come pull me up, pull me up, pull me up Never let me down Come pull …

The Vamps – Just My Type lyrics

[Verse 1:] More than meets the eye To tell the truth you be a liar I saw her out on Friday night Misunderstood She’s falling for a guy That’s cigarette needs a light Pluck up the courage and Invite her nowhere good [Pre-Chorus:] Cause I need this More than a one night stand Need that …

5 Seconds Of Summer – Babylon lyrics

[Verse 1: Calum] I though we had a place, just our place, our home place, my headspace Was you and I always, but that phase has been phased in our place I see it on your face, a small trace, a blank slate, we been erased But if we’re way too faded to drive, you …

French Montana – New Goals Lyrics

[Intro: French Montana & Rico Love] Yeah It’s that wave music I told Rico, I said I felt like the shit wasn’t done ’til we got back to the.. To the motherfuckin’ tsunami wave Not the “han” but the “ha” Yeah Turn the lights on [Pre-Chorus: French Montana & Rico Love] Many men wanna fuck …

5 Seconds Of Summer – Empty Wallets lyrics

[Verse 1: Luke] Stop digging in your heart ’cause tonight is on me Tonight is on me Stop trying so hard is what you said to me, what you said to me [Pre-Chorus: Luke] Get too high when I’m high So we see eye-to-eye, woah, oh Think the high out with the low And away …

5 Seconds Of Summer – Monster Among Men lyrics

[Verse 1: Michael] Demons hide behind my back And I can’t see them, one, two, three, four Leading me to do their dirty work Won’t let them knock down my door [Pre-Chorus: Michael] The stupid truth is I’m so bad for you [Chorus: Luke/All] Oh-no-no-no, I can’t take it Oh-no-no-no, I won’t break your heart …

5 Seconds Of Summer – Ghost Of You lyrics

[Verse 1: Luke] Here I am waking up, still can’t sleep on your side There’s your coffee cup, the lipstick stain fades with time If I can dream long enough, you’d tell me I’d be just fine I’ll be just fine [Chorus: Luke] So I drown it out like I always do Dancing through our …

5 Seconds Of Summer – More lyrics

[Verse 1: Luke] There’s me and you all living in the same place Why do we feel alone? Feel alone? A house that’s full of everything we wanted But it’s an empty home, empty home [Pre-Chorus: Luke] Why can’t we choose our emotion? ‘Cause we could feel something’s broken And I can’t stay without hoping …

5 Seconds Of Summer – Better Man lyrics

[Verse 1: Luke] Find me at a quarter to three, cigarette in hand I’d be at every party, I wouldn’t miss a chance New friends again and again, gone when the morning comes Demons I try to defend, but I couldn’t get enough [Pre-Chorus: Luke] Fading away, fading away Wake up to someone with nothing …

5 Seconds Of Summer – Woke Up In Japan lyrics

[Chorus: Luke] I woke up in Japan Feeling low, feeling lonely The best I ever had It was more than half empty I woke up in Japan Feeling low, feeling lonely The best I ever had It was more than half empty [Verse 1: Luke] It was more than just a neon weekend Light slipping …

5 Seconds Of Summer – Why Won’t You Love Me lyrics

[Intro] Why? Why? Why? Why? Why? Why? Why? Why? [Verse 1: Luke] Switching into airplane mode again We’re not alright but I’ll pretend Press my cheek against the glass Just be good ’til I get back [Pre-Chorus: Luke] The ground disappears I hold back the tears I check my phone to see your face Staring …

Jason Mraz – Unlonely lyrics

[Chorus] It could be love And we could be homies And once you get to know me I could be your one and only I could make you unlonely Oh, we could take it slowly And we could keep it lowkey I could be your one and only I could make you unlonely [Verse 1] …

Nicki Minaj – Bed lyrics

[Introduction: Ariana Grande] Got a bed, wit’ your name on it Wit’ your name on it Got a kiss, wit’ your name on it Wit’ your name on it [Verse 1: Nicki Minaj] Thousand on the sheets Waiting for you and some thousand other sheets I got Tha Carter III on repeat Back shots to …

Tyler, The Creator – CRUST IN THEIR EYES Lyrics

[Intro: Tyler, The Creator] Ayo, ayo It’s like 3 AM in Denmark [?] [Chorus: Yasiin Bey] Kids see ghosts sometimes Kids see ghosts sometimes Kids see ghosts sometimes Spirit, movin’ around, just movin’ around Kids see ghosts sometimes Kids see ghosts sometimes Kids see ghosts Spirit, yeah, that’s the king [Verse 1: Tyler, The Creator] …

BLACKPINK – Forever Young lyrics

[JENNIE] Tteonaji ma just stay Jigeum I siganeul meomchun chae Neowa hamkkeramyeon nan I could die in this moment [ROSÉ] Forever young Forever young Forever young Forever young [JISOO] Neoui nune bichin naui moseubi Neul cheoeum mannan geu nalman gatgil Sori eopsi taoreuneun bulkkotgachi Majimakcheoreom nae ip matchugil [ROSÉ] Dalbit arae nae maeumeun seolle Eunhasuro …

Dan And Shay – Keeping Score lyrics

[Verse 1] Someday we’re gonna look back on a night like tonight The car I pulled up in, the necklace you’re wearing won’t even cross our minds Someday we’re gonna blink twice, say it happens like that How much money we saved up for the time that we gave up Well, it’ll all just be …

Betty Who – Just Thought You Should Know lyrics

[Verse 1] 3AM and all my friends are looking at me sideways Give me a minute Maybe I’m too drunk and I’m not doing this the right way But let me finish I’m so happy that you’re happy with her (wait, that’s a lie) Almost called you, tried to text you like a million times …

Alessia Cara – Growing Pains lyrics

[Intro] You’re on your own, kid You are [Verse 1] Make my way through the motions, I try to ignore it But home’s looking farther the closer I get Don’t know why I can’t see the end Is it over yet? Hmm A short leash and a short fuse don’t match They tell me it …

Bhad Bhabie – Trust Me lyrics

[Hook: Bhad Bhabie] I know you gone be the one that’s gone hold me down When it’s time to put in work you know I’m always ’round Tote that Glock, hold that work Baby, do you trust me? Got the streets in a lock I’ma make you love me Baby, do you trust me? Do …

Tom Odell – If You Wanna Love Somebody lyrics

[Verse 1] You should look at your reflection If you wanna see a lie You’re heading in the right direction If you wanna pick a side [Hook] Give me more perfection if you wanna see me cry Oh if you wanna love somebody Oh if you wanna love somebody I’m your guy I’m your guy …

King Princess – Upper West Side Lyrics

[Verse 1] You’re so rich, bet you bought yourself a diamond chain To look real cool while you’re telling all your friends it’s fake But you know it’s lies Another bitch from the Upper West Side Credit cards cutting all of your lines, yeah [Verse 2] You’re so cute bet you really wanna be a …

Gorillaz – Fire Flies Lyrics

[Verse 1] If you see me floatin’ too many times My face will be painted in these white brick lines [Refrain] ‘Cause all my fears invaded All the crazies put on buses and sent up here to find you Livin’ on the limits [Verse 2] And if you say goodbye too many times The sentinels …