Tag «La Brea»

Kur – La Brea Lyrics

[Intro] Ayy, you heard Nah, for real [Chorus] I love the new grills on the Bimmer (Yeah, yeah) I love knowin' everything happen for a reason Everybody won’t be happy, can't please 'em (Damn) Everybody won’t back it, won't see it (And they won't) From Phila-lina, I done ended in LA I'm on La Brea, …

blackbear – santa monica & la brea lyrics

[Verse 1] On the way down to your house Santa Monica and La Brea Watch the vampire score some dope Tie my shoes, run through your mind [Pre-Chorus 1] What if we never met? Wondering in pointless conversations What if we never said “Hello” and “What’s your name?” [Chorus] And maybe I could die treading …

BROCKHAMPTON – Follow

[Video Intro: Zack Beitel, Nick Guilmette, Romil Hemnani & Robert Ontenient] And now you in Hollywood, baby I know, isn’t that crazy? I saw Will Ferrell last night Where? (where?) And Woody Harrelson. (where?) Just in a restaurant, (what?) I was walking down the street on La Brea Will Ferrell and Woody Harrelson are- They …

FOLLOW – Brockhampton

[Pre-Intro: Zack Beitel] I saw Will Ferrell last night Where? And Woody Harrelson Just in a restaraunt I was walking down the street on La Brea Will Ferrell and Woody Harrelson are- They look old. He had a shaved head Well yeah he looks old. What movie was he in- I forget [Intro: Robert Otenient] …

Follow – Brockhampton lyrics

Lyrics Brockhampton – Follow I saw Will Ferrell last night Where? And Woody Harrelson Just in a restaraunt I was walking down the street on La Brea Will Ferrell and Woody Harrelson are- They look old. He had a shaved head Well yeah he looks old. What movie was he in I forget.(follow) Me Ilamo …

All Around The World

Lyrics to ‘All Around The World’ by Jay 305: –Hook:– Gotta do somethin’ for the gangbangers Gotta do somethin’ for the hus’ Gotta do somethin’ for the players All my bad bitches dippin’ down La Brea Gotta do somethin’ for the East Side Gotta do somethin’ for the West Side Gotta do somethin’ for the …

Dawn – LA (feat. Trombone Shorty)

[Hook] These LA streets are killin’ me These LA streets are killin’ me These LA streets are killin’ me These LA streets are killin’ me [Verse] Lemonade lakes in the plaza In the Chevy, going 90 down La Brea It’s wavy ’cause that shit don’t matter MJ on the radio, so we blast that, MJ …