Tag «Mexico»

Tee Grizzley – Country (My Moment Album)

[Intro] Locked up in Lexington went through Atlanta Been in New Orleans I’ve been to Miami Fuck with AZ I’m at home in Cali He been to Mexico he been to Panama [Hook] They had me locked away down in the country (locked up in Lexington went through Atlanta) I just got back I was …

David Luning – Royalty lyrics

Dearest love don’t worry They got nothin’ on me And I’ll be out in a day or two Oh and darlin, I love you I’ll make my great escape Don’t you worry dear I’ll find a way to break on outta here Oh you’ll see We’re gonna live like royalty Dearest love wait for me …

The Oemons – Taco Burrito lyrics

One day I had a dream in my siesta About an awesome place where it’s always fiesta And the food is served with spicy salsa So I think I’ll go to Mexico Taco Taco Burrito! Taco Taco Burrito! Taco Taco Burrito! Chimichangas, Spicy Chimichangas Chimichangas, Spicy Chimichanga sauce! When I got there I watched some …

Dopeman Go – Tory Lanez lyrics

Lyrics Tory Lanez – Dopeman go Do you know the dope man? I need some more Do you know the dope man? I need some more Wait, I must’ve forgot that I’m the plug I’m the dope man, I’m the boy Dope man, dope man, dope Dope man, dope man, go Dope man, dope man, …

Tory Lanez – DopeMan Go

[Bridge] Do you know the dope man? I need some more Do you know the dope man? I need some more Wait, I must’ve forgot that I’m the plug I’m the dope man, I’m the boy Dope man, dope man, dope Dope man, dope man, go Dope man, dope man, dope Dope man, dope man, …

Oddisee – Like Really (The Iceberg Album)

[Verse One] Why you want to catch my eye, when you already know that I’m taken (nah like really) How you past due on payments, and I’m seeing you on vacation (nah like really) How you gonna make us great, when we were never really that amazing (nah like really) Take it back to what, …

Jidenna – The Let Out (feat. Nana Kwabena)

[Verse 1: Jidenna] Everytime I pull up at the let out it’s a spectacle Heard the shit was jumpin’ like the wall that border Mexico This the only time we on time and on schedule Collars on the shirt niggas trying to look respectable Then I spot her with the fur and ice like an …

The White Stripes – Icky Thump

Ya he, icky thump Who’d a thunk? Sittin’ drunk On a wagon to Mexico Her hair What a chump And my head Got a bump When I hit it on the radio Redhead senorita Lookin’ dead Came to, said ‘I need a bed’ in Espanol So I gave ’em drink of water I’m gonna sing …

Jidenna – The Let Out (feat. Quavo)

[Verse 1: Jidenna] Every time I pull up at the let out it’s spectacle Heard this shit was jumpin’ like the waterboard in Mexico This the only time we on time and on schedule Collars on the shirts, niggas tryin’ live respectable Then I spot her with the fur and ice like a Eskimo Stretchin’ …

Blessings – Lecrae feat. Ty Dolla Sign lyrics

Lyrics Lecrae – Blessings If I ever took a loss, I learned a lesson I won’t ever think I’m better than the next man I’ve been down before the come up, I ain’t stressin’ Baby I’m too busy countin’ all these blessings. Yah, yaaah, yahhh Count it up, count it up, count it up Line …

Oddisee – Like Really

[Verse 1] Why you want to catch my eye, when you already know that I’m taken (nah like really) How you past due on payments, and I’m seeing you on vacation (nah like really) How you gonna make us great when we were never really that amazing (nah like really) Take it back to what, …

Marty Robbins – The Master’s Call

When I was but a young man, I was wild and full of fire A youth within my teens, but full of challenge and desire I ran away from home and left my mother and my dad I know it grieved them so to think their only boy went bad I fell in with an …

Lana Del Rey – Super Movie

Drop me off at the Copacabana You my one true love, aren’t you man, ah? I’m your little super 8 movie You know I’m in love with ya truly, yeah So when baby if you Don’t get down (ah ah ah) Don’t get down Spin me round kiss me in your Chevrolet I love you …

Kodak Black – There He Go Lyrics

[Hook] Look, every time you see me I’m surrounded by them snipers You ain’t never run off with a hustler in your life, huh? I’m from 1800, I’m a hot boy, but I’m iced up Ugly corner where we smile with you and we don’t like you Just hopped off the plane I just got …

Tory Lanez – Dope Man Go (In Canada) (Live)

[Bridge] Do you know the dope man? I need some more Do you know the dope man? I need some more I must’ve forgot that I’m the plug I’m the dope man, I’m the boy Dope man, dope man, dope Dope man, dope man, go Dope man, dope man, dope Dope man, dope man, go …

Danny Worsnop – Mexico

[Verse 1] Yeah I don’t know about you But I’m feeling sunshine Trizing with the skylines Sipping on something chilly Watching sinyoritas dancing on the beaches I’m sitting back jamin on Willy [Pre-Chorus] I don’t know about you but I gotta get away From this hustle and bustle Lay back and soak it up With …

Emeli Sande – Kung Fu lyrics

[Verse 1] Jupiter, kung fu, you know what I’m talking ’bout Garden, darling, you know who the song’s about Same old human, but you know who I really am When I say “Truman”, I know you gon’ understand me Tears keep falling and writers got the best of me New York’s calling, meet me on …

Leon Russell – The Battle Of New Orleans

In 1814, we took a little trip Along with Colonel Jackson down the mighty Mississip’. We took a little bacon and we took a little beans And we caught the bloody British in a town in New Orleans. We fired our guns and the British kept a-coming There wasn’t nigh as many as there was …

Adia Victoria – Mexico Blues

[Hook] Goodbye to your last To your last To your last one Down in Mexico Down in Mexico [Hook] Goodbye To your last To your last To your last one Down in Mexico Down in Mexico [Verse 1] You go your way And I’ll go mine You go your way And I’ll go mine Oh, …

Emeli Sande – Kung Fu

Stupid Kung Fu, You know what I’m talking bout Darling, darling You know who the song’s about Slave on human, but you know who I really am I say Truman, I know you gon’ understand when Tears keep falling, and the brighten got the best of me New York’s calling, meet me on the balcony …

Travis Scott – Quintana (OG) Lyrics

[Hook] Straight from Mexico, call her Quintana Damn she smoke my dope, swear to God we go Rambo If you disrespect the dope, straight from Mexico call her Quintana Damn she smoke my dope, swear to God we go Rambo If you disrespect the dope… [Verse 1: Travi$ Scott] Praise to the pope, bless you …

Kanye West – Fml (The Life Of Pablo Album)

[Verse 1: Kanye West] I been waiting for a minute For my, lady So I can’t jeopardize that for one of these hoes I been living without limits As far as my business I’m the only one that’s in control I been feeling all I’ve given For my children I will die for those I …

THE WEEKND – All That Money lyrics

Six inch heels, She walked in the club like nobody’s business (nobody’s business) Goddamn, She murdered everybody and I was her witness She works for the money, she work for the money From the start to the finish And she’s worth every dollar, she worth every dollar But she worth every minute She work for …

The Weeknd – All That Money (6 Inch) (feat. Belly) letras

[Instrumental Intro] [Chorus: Belly] Six inch heel, she walked in the club like nobody’s business Goddamn, she murdered everybody and I was her witness She worked for the money, she worked for the money From the start to the finish And she’s worth every dollar, worth every dollar But she’s worth every minute She work …