Tag «Michael Jackson»

Oio – Moonwalk Lyrics

[Intro: Oki] Pierwsza stopa jak Neil spłaca mi długi długie jak Nil Druga zarobi na życie moich koleżanek, jeżeli ktoś zrobi mi kill Trzecia to oh [Refren: Oki, Young Igi] Okej, teraz jest fresh jak Prince, ej Teraz jest fresh jak Prince Wchodzę jak Michael Jackson z tym Wchodzę jak Moonwalk, wchodzę jak Moonwalk Wchodzę …

24hrs – Real Walker Lyrics

24hrs Gotta tell my story ‘case we got similar problems You ain’t have a million, that mean you still at the bottom f*ck it, I hit u-ey ’cause the GPS just f*cked up If you caught me lackin’, you got know that you just lucked up I got my hair low (I got my hair …

Tay-k – The Race Lyrics

I’m Lil Tay-K, I don’t think you want no action You want action, you get turned into past tense Your boys deep? Well let’s get to subtractin’ Smith and Wesson made my .9 with some compassion f*ck a beat, I was tryna beat a case But I ain’t beat that case, bitch I did the …

Mayorkun – Your Body Lyrics

Intro: Fresh (Fresh Fresh) L’ono Of Lagos (Damn) My body on your body o It’s the Mayor of Lagos baby Ge Ge Ge Ge And I don’t think they ready Verse: Tell me wetin dey your body your body Na your body (Girl your body) She kin kaye fun e Tori’o yo’di o Tell me wetin dey your body …

Tracy T – Time Machine Lyrics

Have your whole hood goin’ Get up on the block, get your b****, and have your hood ho*** Summer time n**** I could have the hood snowing Night time, ice on, got the hood glowing I been sitting back a long time, taking my time Now I got four 9’s, want every penny off the dime Come with a dollar …

Twista – Slow Jamz Lyrics

(feat. Kanye West, Jamie Foxx) [Luther Vandross] Are you gonna be Say that you’re gonna be [Jamie Foxx] Oh Oh Oh Oh Oh… [Jamie Foxx – Chorus] She said she wants some Marvin Gaye, some Luther Vandross, a little Anita, will definitely set this party off right (Are u gonna be, are u gonna be, …

Duwap Kaine – Thriller Lyrics

[Intro] Ra-Ra-Rockstars [Verse 1] Bro called this beat Michael Jackson And I'm smoking dope all day, man it's so relaxin In the trap, you know I be taxin, you know I'm waxin Peep I took your bitch with no practice, just made it happen Pull up on a nigga and I whack him, yeah get to whackin And I …

Upchurch – Deep Inside The Stix Lyrics

[Intro] Church Let the BandPlay, let the BandPlay, let the BandPlay Cheatham County, Cheatham County [Verse 1] Who who who the f*ck am I, I’m the king of the hick shit Boss of what I wanna be, accepted in all sticks Yeah I’m redneck ratchet like a strap on a YZ Head all the way …

Arcangel – Payaso Lyrics

[Letra de "Payaso"] ¡La letra completa estará disponible el 16 de octubre! [Adelanto] [Intro] Mera, Ehxx [?] pa' hablar un poquito 'e mierda (Auh) [Coro] Y si lo tuyo es hablar mierda, payaso Como quiera' nadie te hace caso (Uh) Solo con gente de verdad me paso Quítate los tiro' y los cocotazo' ¿Que yo …

Danti – Mettere A Posto Lyrics

Come va? Come va? Io ti vedo sempre qua Sigaretta in mano, nell’altra un libro La statua della libertà Siamo foto sopra Instagram Traffico e pubblicità Quali quali qualità? Va va va vado sulla quantità Supermercato all’ingrosso E non trovo il mio posto Come il Salento in agosto “Hey tu porco levale quelle mani di dosso” Vediamo un vecchio …

Vee Tha Rula – All Black Trucks Lyrics

[Intro] Yeah Ain’t really nothin to it but to do it, nigga But I’ma show up every mothaf*cking time nigga, on me [Hook] All about my change, never change, yeah Started from the bottom, then we came up With that gang shit, now my gang up All black trucks when we pulling up All black …

Classified – Good News Lyrics (feat. Breagh MacKinnon)

[Chorus: Breagh Mackinnon] I been waiting on some good news (So good, so good) For the clouds to part and let the light shine through I wanna wake up to a better tomorrow ‘Cause I’ve had enough, where is the trust? Where is the truth? It’s about time for some good news [Chorus: Breagh Mackinnon] I been waiting on …

S.pri Noir – Night And Day Lyrics

[Couplet 1 : S.Pri Noir] Écarte ton fils, sérieuses sont les sommes qu’on mise Quatre dans la barque, j’fais les comptes dans l’appart’ Les pésos dans le jean, Michael Jackson, swag, Billie Jean Nigga, nous on taff jour et nuit, baby nos mains sont faites pour régner [Pré-refrain : S.Pri Noir] Nigga, je charbonne jour et nuit Night and day, nigga, je charbonne jour …

Luh Kel – Pull Up Lyrics

[Intro] Na, na, na, na, na Everytime I miss you And I love to hear your voice, sound like an instrumental Na, na, na, na, na [Verse 1] I pull up to your crib everytime I miss you And I love to hear your voice, sound like an instrumental (Instumental, yeah) Girl, I be going …

Adamn Killa – Goodmornin Lyrics

[Chorus] Good morning, good morning Good morning, good morning Good morning, good morning Good morning, good morning Good morning, good morning Good morning, good morning Good morning, good morning Good morning, good morning [Verse] It’s 3 AM And im up like ain’t got shit Im getting money I got alot of shit I mixed this …

Drake – Toosie Slide Lyrics

Play this song [Pre-Chorus] Black leather gloves, no sequins (Yeah) Buckles on the jacket, it’s Alyx shit Nike crossbody, got a piece in it Got a dance, but it’s really on some street shit I’ma show you how [Chorus] It go right foot up, left foot, slide Left foot up, right foot, slide Basically, I’m sayin’, either way, we …

Yfn Lucci – True Story Lyrics (feat. Kevin Gates)

[Intro: YFN Lucci] Yeah, look [Chorus: YFN Lucci & Kevin Gates] Always wanted me a Cutlass, huh, with the bucket seat Always grew up hustling, gettin’ money, the hood showed love to me All my young niggas sprayin’, so on my side, this shit get ugly You ain’t stand up for your mans, so don’t be lyin’, talkin’ ’bout …

YFN Lucci – True Story Lyrics

Play this song [Intro: YFN Lucci] Yeah, look [Chorus: YFN Lucci & Kevin Gates] Always wanted me a Cutlass, huh, with the bucket seat Always grew up hustling, gettin’ money, the hood showed love to me All my young niggas sprayin’, so on my side, this shit get ugly You ain’t stand up for your mans, so don’t be …

Kekra – Walou Lyrics

[Intro] Kekra bosse à la compo’ Walou Rien Walou [Refrain] Bitch, autour de moi j’vois walou Autour de moi j’vois rien Bitch, autour de moi j’vois walou Autour de moi j’vois rien J’vois rien, j’vois rien Walou, rien Hein, walou, rien Hein, walou, rien Hein, walou Bitch, autour de moi j’vois walou Autour de moi …

Quilly – 93 Flow Lyrics

[Verse 1: Quilly] Project nigga in them Foreign wheels Got this from Drake, that nigga stole it from Lauryn Hill Dougie on the beat, somethin’ dougie on my feet I’m fresh, never the less, I’m f**kin’ up the streets All these bottles in my section, I ain’t even drinkin’ (?) shoot you in front of …

Hubert Von Goisern Und Die Alpinkatzen – Sepp Bleib Do Lyrics

Gold, Platin und Diamant Brennedn hoaßa Wüstensand In der Fremdenlegion Brauchen’s a koa Religion Kommunisten, Hinudisten Muselmanen oder Christen Jeder kimmt in’s Himmelreich Wann ma hin san samma gleich Sepp bleib då Du bist jå eh schon sakrisch miad Und woast a nit wias Wetter wird Sepp bleib då Sie drahn da d’Gur’l å Bleib …

Kevin Gates – RBS Intro Lyrics

Play this song [Intro] All my life, it been like this CashMoneyAP Always My daddy did this shit I can’t see no other way His daddy did this shit One way Dumb way Go Grizz (I’m a real big speaker) [Verse 1] Controllin’ shit, I’m scorin’ flippers, ain’t nobody want look Losin’ focus, burnin’ soda, tryna win off a …

Luh Kel – Pull Up Lyrics

Play this song [Intro] Na, na, na, na, na Everytime I miss you And I love to hear your voice, sound like an instrumental Na, na, na, na, na [Verse 1] I pull up to your crib everytime I miss you And I love to hear your voice, sound like an instrumental (Instumental, yeah) Girl, …