Tag «Rolls Royce»

Soulja Boy – Bankroll (King Soulja 7 Album)

[Chorus] Now I put fifties and hundreds inside my bankroll Ridin’ through the city in that Rolls Royce It’s just how we roll Cause we roll I got fifties and hundreds inside my bankroll Bad bitches [?] So we gone, gone Gone, gone [Verse One] I got fifties and hundreds inside my bankroll Sippin’ on …

Tory Lanez – Bal Harbour lyrics

[Hook: Tory Lanez] (I swear) All I’m trynna do is hit a lick and put my dogs on Big time Chuck the money up till it’s all gone Twenty niggas, hunnit chains Bitch we all on We all on We all on We all on We all on Someone get the shooters cause we all …

Curren$y – Stash House Lyrics

[Intro] Dollar, dollar bill in the stash house tryna hid another mil Dollar, dollar bill, yeah [Verse 1] When I got out the car I was talking on the phone Calm in the storm The Rolls Royce race in a Rolls Royce jawn Too slick, you prolly slip before you can step up on Intercepted …

Curren$y – Left My Keys Lyrics

[Verse 1] Took my jacket off as I slid to the car (?) in the sports arena like a star Use the talent elevator to the rooftop office That’s how you know you made it Rubbing elbows with the life changers Shaking hands with the strangers Hanging ’round motherfuckers more dangerous than strangers Shit trill …

Lupe Fiasco – N.E.R.D. Lyrics

(Verse) Too many best rappers, not enough best rhymes tho Guess I’m delusional, used to doing it all the time so Maybe I’m just jaded, out of touch and unrelated Unable to connect greatness based on the person who makes it Or maybe I just hate it And that would make me hater Maybe it …

Stitches – Best Coco (Uncensored)

[Hook] I know what you came to my crib for Word around town I got the best coco You wanna be with a thug I am a thug baby lets ride You know what it is to be broke Im bout to show you how it feels at the top I know what you came …

2 Chainz – Doors Open (feat. Future) letras

[Verse 1: 2 Chainz] Choppa kinda old, but a new clip Shoot your ass, put yo ass on a news clip Hope her two lips smell like tulips Put you in the ground right next to the tulips Nigga talkin’ shit on the other side Tell that pussy nigga I pull up Used to sell …

Tory Lanez – Look No Further

[Intro] Woah, woah One more time, one time, one time Woah, woah One more time, one time, one time Yeah, for real look, look [Verse 1] You gotta know I want you I’m tryna be better than Nigga making cars, this girl talkin’ my Letterman Jacket, I pack it up on this motherfucking avenue You …

Tory Lanez – Look No Further letras

[Intro] Woah, woah One more time, one time, one time Woah, woah One more time, one time, one time Yeah, for real look, look [Verse 1] You gotta know I want you I’m tryna be better than Nigga making cars, this girl talkin’ my Letterman Jacket, I pack it up on this motherfucking avenue You …

Tory Lanez – Look No Further Lyrics

[Intro] Woah, woah One more time, one time, one time Yeah, for real look, look [Verse 1] You gotta know I want you I’m tryna be better than Nigga making cars, this (?) my letterman Jacket, I pack it up on this motherfucking avenue You know what I had to do Was selling a pack …