Tag «Scottie Pippen»

Popp Hunna – Take Off Lyrics

[Intro] Uh (Eastjack on the track) [Chorus] (Hunna) Popp came up, he the motherf*ckin' man (Yeah) How the f*ck he go like straight to the top? He was just locked up in the motherf*ckin' can (Can) And the party go down if I step in (FiveSixOne, run that, bruh) I'ma ball like I'm Scottie Pippen …

Chris Travis – Misty Lyrics

[Produced by: DSavageBeats] [Verse 1: Chris Travis] I be smoking Kush in a all white castle Fine ass bitch but she give me a hassle My music get weird and I’m getting weirder But I’m still a G so it wouldn’t make a difference See I’m the instructor and these niggas just listen Shouts out …

Fredo Bang – Clock Out Lyrics

[Intro] (Playboy on this bitch but he ain't playing though) [Verse 1] Made another hunnid grand and I spend ten on some dracs (On some dracs) I can't on both hands, how many got threw up in that lake (Baow, baow, baow) The bag I put up on his head, I could've went and buy …

Polo G – 33 Lyrics

High off ecstasy and that codeine what I’m sippin’ (What I’m sippin’) This new Glock got.33, Scottie Pippen (Scottie Pippen) Bitch, all of my niggas bangin’ C’s like we Crippin’ (Like we Crippin’) Girl, you got what I need, what I been missing (What I’m missing) Let’s take that chance, want you to see that …

Drake – Landed Lyrics

Yeah, ayy, ayy If I gotta land, I’ma stick it Baby, let it go and you gon’ miss it Wrote this with a Cartier pen, do I sound different? Yeah, yeah Overseas and back, I was round-trippin’ I’ve been, uh, I’ve been, what? I’ve been pop, whippin’, wrist is on another rhythm I was not …

S3huncho – Vault Lyrics

[Hook] I don’t wanna talk, hey Limpin’ when I walk, hey Stackin’ all this money ima stash it in a vault, hey If I take yo bitch it ain’t my bad, but it’s yo fault, huh Drippin’ when I walk, huh Money call I talk, yuh I don’t wanna talk, hey Limpin’ when I walk, hey Stackin’ all this money ima stash it in …

Big Baby Scumbag – Jameis Winston Lyrics

[Chorus] Told that bitch to wipe me down, I feel like Jameis Winston White girlfriend and she look like Paris Hilton 93 that’s on my feet, I ball like Scottie Pippen I done touched down bitch I feel like Jameis Winston Told that bitch to wipe me down, I feel like Jameis Winston White girlfriend …

Key Glock – No Cap Lyrics

[Intro] The f**k? Lame, the f**k is wrong with you cap ass niggas? C-A-P Old rappin’ ass nigga Ain’t no cap in my rap, you dig On God [Verse] Ain’t no cap in my rap, hottest youngin in my city I got racks just like tennis, tennis chains on my pendant, oh Ever since a …

Uncle Murda – We Outside Lyrics

Play this song [Intro] Nico Woah, woah, woah, woah, woah The whole gang outside with it Haha, woah [Chorus] The whole gang outside with it (The whole gang outside with it) The whole gang outside with it (We outside, we outside) The whole gang outside with it (Woah, woah, yeah, yeah) The whole gang outside with it (You know …

$ilkmoney – N.P.O.M.F Lyrics

Yea yea bitch no pork on my fork nigga Yea yea yea yea yea uh huh ok yea of course nigga You know it all wrote statements that saved your fate this nigga told it all You put a baby in that bitch foretold the stars Now that ho is yours you appalled Yea yea bitch no pork on …

Bas – Nirvana Lyrics

Play this song [Verse 1: B. Lewis] Get you, get you on the floor Kitchen table, say no more Got you up against the door Run it up ’til the morning Never trippin’, on the low Hit it fast, hit it slow Run it up ’til the morning [Chorus: B. Lewis] I just gotta know …

Soulja Boy – Flex For The Summer Lyrics

[Chorus: Soulja Boy] You know I had to flex for the summer Blew a bag in Bennihanna Baby girl, tell me, what’s your number? Baby girl You know I had to flex for the summer Blew a bag in Bennihanna Baby girl, tell me, what’s your number? Baby girl [Verse 1: 24hrs] You fuckin’ with …

Nicki Minaj – Sorry lyrics

[Intro: Nicki Minaj] Hey baby Even though you break my heart I still love you [Chorus: Nicki Minaj] Sorry Is all that you can say Years gone by and still Words don’t come easily Like forgive me (forgive me) And you can say, baby (baby) My baby, can I hold you tonight? And maybe if …

Pressa – Basically

[Hook] These bitches so basically, don’t let it get near to me I’m here for the industry and leave with it like it came with me My [?] they miss me, empty like a vacancy 17 in ’83, my niggas they play for keeps [Verse 1] My niggas buy brown, whip it My niggas buy …

Adela – Just Feel It Lyrics

ADELAJust Feel It Lyrics Just feel it Just just feel it [x5] [Lil Wayne:] 5 carats on her finger got her hand smitten But everybody get a ring even Scottie Pippen Eh-Everybody got a thing but I guess mine isn’t, my vision So I just sit in my lanbourghini let my top vibe with me …

Young Thug – All The Time Lyrics

[Intro] Bricks this shit finna kill these nigga Tampax pearl young nigga bleedin’ on your girl nigga Diamonds and pearls, I’ma go buy me the world nigga Tampax pearl young nigga bleedin’ on your girl nigga (Narcos) [Bridge] Iced out all the time, iced out all the time, yeah Bossing all the time, bossing all …

Young Thug – All The Time

[Intro] Bricks this shit finna kill these nigga Tampax pearl young nigga bleedin’ on your girl nigga Diamonds and pearls, I’ma go buy me the world nigga Tampax pearl young nigga bleedin’ on your girl nigga (Yah girls) [Bridge] Iced out all the time, iced out all the time, yeah Bossing all the time, bossing …

Famous Dex – Drugs In Me Lyrics

[Intro: Famous Dex] Uh yah Uh yah, uh yah Oh what? Now I be gone off the Lean, the pills The molly, and the Percs OHMANGOTDDAMN! [Hook: Famous Dex] I got the drugs in me I got the drugs in me I got the drugs in me I’m gone off pills and Hennessy I be …