Tag «West Coast»

Rostam – 4runner Lyrics

[Verse 1] First time they took me down I went down swinging Second time, I didn’t put up a fight I take the keys down from the hook I pick you up from work We stick to the straight roads up the West Coast And I feel a part of me slide When the trucks …

Duwap Kaine – Too Late Lyrics

[Chorus] Go ahead, hit that boy wit’ a Drac’ Go ahead, put that boy on a plate Go ahead, put that boy on his face Boy, you better duck down before it’s too late She wanna f*ck now ‘fore it’s too late Y’all niggas snitchin’, that shit gay Leave him missin’, that’s mayday [Verse] Leave …

DJ Daddykat & Wiz Khalifa – Purpose Lyrics

Play this song [Chorus] I know my purpose is to do way more than scratch the surface I know my purpose is to stay away from chicks that’s worthless I know my purpose is to (All you), say more than I purchase (DJ Daddykat on the mix) I know my purpose is to make these …

Colter Wall – Plain To See Plainsman Lyrics

[Verse 1] I cut through the Rockies like some unholy blade The icy depths of the Pacific I have bade Forever I wander, forever I stray The rustle of wheat fields starts callin’ my name Callin’ my name [Chorus] Let me die in the country that I love the most I’m a plain-to-see plainsman, and …

Felly – The Most Lyrics

[Hook] You do the most I just sit back getting this cheddar, yeah this that felon big lows Sippin’ on Rosé Sun still shining that yellow, I’m living life sitting on boats On the West Coast Still don’t feel no better, I spent the time at high hopes I’ma make a toast Everything that comes, …

Josman – L’oiseau Rare Lyrics

[Couplet 1 : Josman] Ma situation bat d’l’aile, à chaque coup dur j’perds des plumes J’en ai récupéré une pour remplir des pages vierges J’ai trop joué avec le feu, j’me suis fait fumer J’ai trop fait l’pigeon, j’me suis fait plumer Mais j’assume, j’l’ai mérité, j’l’ai eu dans l’cul La vie n’tient qu’à un …

Lady A – Things People Say Lyrics

[Verse 1] There I was at the bus stop, begging you just to stay Can we work this out? Baby, we can work this out A dust trail from a Greyhound headed for the West Coast As I watch you leave, it’s gettin’ hard to breathe [Pre-Chorus] No, this ain’t how it was supposed to …

Dvbbs – West Coast Lyrics (feat. Quinn Xcii)

Come visit me on the West Coast Baby, I’ll let go Won’t care about the things they say that we can’t do They hate you out on the East Coast Give you no free throws My heart is breaking knowing you’re not living like you Please don’t shout I think you’ll make it out no …

Rjmrla – Left And Right Side Lyrics

[Verse 1] Ayy, uh If you want to, you could let me coach you Niggas show the most interest when they want you I was born in the 80's so I'm old school Had a trap phone 'fore I used a pro tool Had a backbone 'fore I had a go to And this Mac …

E-40 – Give Me 6 Lyrics

Rick Rock beats Nigga give me six (Six, six, six) Nigga give me six (Six, six, six) Nigga give me six (Six, six, six) Give me six feet and an ounce of space Give me six feet and an ounce of space (Nigga give me six) Give me six feet and an ounce of space …

Saweetie – Tap In Lyrics

[Intro: Too $hort] Don’t ever stop if you want to be on top, bitch [Chorus] Li’l waist, fat ass, bitch, tap in Tap, tap, tap in Diamonds dancin’ on your neck, nigga, tap in Tap, tap, tap in f*ck a nigga, get rich, bitch, tap in Tap, tap, tap in M-O-B, Icy Gang, nigga, tap in (Hm) Tap, tap, tap in (Ayy) [Verse 1] …

Suga Free – My Dice Lyrics

I told ya’ll! One two one two… You wanna know why I never went to recess at school everyday? I was too busy filing my nails and telling my teachers I didn’t play I wanted to shake em up and wake em up sipping out of a paper cup Bucking em bucking em breaking up …

Suga Free – I Need My Doe Lyrics

I ain’t playing with these niggas anymore man… tightest P spitting on the West Coast nigga You motherf*ckers need to know I don’t need your respect Not what I pimp or die for Suga Suga Free Free and I’m one of the best From Louis-is-is cuz I mind my wants because I know somebody wants …

Lil’ Baby – No Sucker Lyrics (feat. Moneybagg Yo)

[Intro: Lil Juice] (Tay Keith, f**k these niggas up) [Chorus: Lil Baby & Moneybagg Yo] Uh-oh, the game in trouble Started off small, now they payin’ me double Yeah, you can drip check, baby, like Mustard, yeah Uh-oh, you better not trust ’em Rotate ’em, all these hoes on shuffle Money team, got a whole M in a duffle …

Aubrie Sellers – Going Places Lyrics

[Verse 1] I’ve been to Reno through Mendocino Up and down the West Coast and all the way back again I’ve seen Florida beaches, Georgia peaches I’d go to Venus if I had a spaceship [Chorus] I’m going places I’m going places [Verse 2] Left Carolina runnin’ from a diamond And I’m still ridin’ down this old freeway Past …

Kweku Collins – Death Of A Salesman Lyrics

[Hook] Murder, murder, the crows are calling We seen the news, yeah, we know what’s good Early bird, how you broke the story Murmur, murmur, consult the books Murder, murder, how they got bodies They got a quota, it ain’t no good Pearly, pearly, the gates are yawning Edgar Allan, forevermore [Verse 1: Kweku Collins] …

Shotta Spence – White Collar Lyrics

[Intro] Shotta [Bridge] Checks I’ve been cashing been looking like whoa Check out my feet, you ain’t never seen those Everyone’s stealing my sauce from my head to my toes This looks familiar I been here before Walking with Benjamins and they can’t fold Only want chains if they 24 gold Suddenly grown men be …

Pimp C – All About It Lyrics (feat. Short Dawg)

[Verse 1 – Too $hort] Now who’s sleeping on the midwest, better get your head checked Niggas gonnna feel this, even all the rednecks Bounce to the beat when they hear this shit I’ve been underground damn near 20 years in the mix I moved down south cuz old man was wild My lil homie …

Moneybagg Yo – Pistol By Da Bed Lyrics

Play this song [Intro] Ah Yeah DTB, you play too much [Verse 1] Million in jewels, don’t include what I got on (Not these) I was already rich before they caught on (Got it up) Play both sides, apologize, you still get shot on (Brrt) Sign a shooter, do walk throughs, he don’t drop songs (For real) Runtz in …

Yung Bans – READY SET GO Lyrics

Play this song [Intro: 03 Greedo] Ready, set, go (You have 937 messages) 03, Yung Bans on these hoes (Goose with another one) [Pre-Chorus: 03 Greedo] Ready, set, go We gon’ get back on 03, Yung Bans on these hoes Let these bitches know [Chorus: Yung Bans] Like ready, set, go, ready, set, go Ready, …

Dreamville – LamboTruck Lyrics

Play this song [Chorus: Childish Major] Ayy, what’s those? You want these You gotta have fees plus more So much heat you can’t hold A lot of green, kind that can’t fold What’s those? You want these You gotta have fees plus more So much heat you can’t hold Whole lot of green, kind that …

YG – Hard Bottoms & White Socks Lyrics

Play this song [Intro] I would like to welcome a special guest tonight He go by the name of Y’all know his name He is a very important person of this little world of ours Now I’ma let him take the stage (This that real rap shit, ya bitch) [Chorus] Talkin’ ’bout the West Coast, …

2 Chainz – High Top Versace Lyrics

[Intro: Young Thug] Yeah Amari Jacob, you know what I’m sayin’ ATL Jacob Proud of you Gang, gang [Chorus: Young Thug] Yeah, high top Versaces, I got high top socks I got popsicle diamonds, they no lie, ahk I got hot yellow shit suckin’ my socks off (Slurp) It’s so crazy how this money start …